به ویزای تحصیلی هم عوارض خروج از کشور تعلق میگیره؟؟
نوشته شده توسط : alipour


به
ویزای تحصیلی نیز عارضه ها خروج از سرزمین وابستگی میگیره؟؟ در
تراز ی اول در سامانه ی نشاء تصویب نام می کنین سپس
یه تاریخ واسه شما گزینش می کنن که تشریف ببرین اداره اعزام با هزینه ی فردی وزارت علوم و مدارک تون رو تحویل بدین از این مرحله به بعد، بستگی به وضعیت شما مراحلی که طی می کنین متفاوته .
اگه
سربازی داشته باشین، معرفی می کنن به نظام وظیفه واسه ی وثیقه گذاشتن اگه
دانشکده سراسری علم آموزی کرده باشین، معرفی می کنن به دانش کده واسه ی آزاد کردن مدرک بعد
از این مراحل و با فرض کامل شدن بودن مدارک، اگه پاسپورت نداشته باشین، طومار بهتون میدن که گذرنامه سوای پرداخت هزینه دریافت کنین و سایر تسهیلاتی که میشه استفاده کرد، مانند معاف از پرداخت عوارض خروج از کشور، ارز دانشجویی و…
این
درسته که در حالتی که دانشجویی بخوایم بریم ارز مدنی میدن ؟ موقعیت
ارز دانشجویی: ۱٫تنها برهه زمانی ارشد و دکتری( لیسانس .زبان
و دانش کده ها و شیوه های مهاجرتی دیگر خیر) ۲٫دانشگاه
بایستی مسئله تایید وزارت علوم باشه ۳٫سفارت
کشور ایران در اون مملکت باید پرداخت و اشتغال به علم آموزی شما رو تایید کنه (ایران در کشورهایی مانند کانادا به هیچ عنوان سفارت نداره)
کسی
میانگین دیپلمشون کمه ، تاثیری بر ویزای تحصیلی و یا دانش گاه ها براییییییی برهه زمانی ارشد داره؟ ۱٫بله
٢ .
هر دو فراوان مهم میباشند البته میانگین اولویت داره نمره آیلتس در فن ها متغیره
آیا
اینجانب به جواز تحصیلی (ویزای تحصیلی)نیاز دارم؟
هر کسی که قصد علم آموزی در کانادا بیش از شش ماه را داشته باشد نیاز به جواز تحصیلی داراست .چنانچه قصد تحصیل کمتر از شش ماه را دارید البته قصد ماندن در کانادا را دارید باید پیشین از وارد شدن به کانادا تقاضای جواز تحصیلی کنید .دانشجویان در بین المللی از برخی کشورها علاوه بر مجوز تحصیلی ملزم به اخذ روادیدِ اقامت موقت نیز می‌باشند .

مهاجرت به کانادا
روادیدِ
اقامت موقت چیست؟ روادیدِ اقامت موقت یک گواهی قانونی بوده که توسط دفتر ها ویزای کانادا صادر میشود .این روادید در پاسپورت شما زده شده و نشاندهنده این می باشد که شما تمامی حالت برای اقامت موقت در کانادا را دارا میباشید .
بسته به اینکه شهروند کدام مرز و بوم هستید ،ممکن می باشد نیاز به روادیدِ موقت برای ورود به کانادا را داشته باشید .

چه طور
روادیدِ دانشجویی کانادا را اخذ کنیم؟
دانشجو یان بین المللی جواز تحصیلی را باید از اداره سفر و شهروندی کانادا درخواست کنند .این درخواست به محض دریافت طومار پذیرش از یک موسسه دانشگاهی کانادایی دارای اعتبار بایستی انجام گیرد .دانشجو ها بایستی نشان دهند که پول کافی برای تحصیل و زندگی در کانادا را داشته و در بعضا موردها بایستی آزمایشات طبابت داده و گواهی سوء پیشینه از پلیس بگیرند .

چگونه
تقاضای روادیدِ اقامت موقت نماییم؟
چنانچه علاوه بر روادیدِ دانشجویی کانادا به روادیدِ موقت نیاز داشته باشید،نیاز به ارسال درخواست غیر وابسته و یا پرداخت هزینه های مازاد هنگام درخواست ویزای تحصیلی به اداره مهاجرت را ندارید .چنانچه درخواست شما پذیرفته شود سازمان روادید به طور همزمان روادیدِ اقامت موقت و روادیدِ تحصیلی را برایتان صادر می کند .

چه
وقتی می بایست روادیدِ تحصیلی را درخواست کرد؟
به محض اخذ طومار پذیرش از موسسه ذی‌ربط که می تواند مدرسه،کالج یا این که دانشگاه باشد،باید روادیدِ تحصیلی را درخواست نمایید .دوران برهه زمانی میان درخواست روادید تا شروع علم آموزی در کانادا بسته به اداره سفر می‌تواند متفاوت باشد .

ادامه
تحصیل در کبک به چه شکل است؟ دانشجویان در بین المللی که از دانشگاههای کبک قبول گرفته اند می بایست از سازمان هجرت استان کبک جواز تحصیلی اخذ کنند .جهت تحصیل در کبک شما ابتدا بایستی درخواست CAQ یا CSQگواهینامه قبول کبک نمایید و آن‌گاه برای دریافت جواز تحصیلی مبادرت کنید .

هزینه
مجوز یا ویزای تحصیلی را چه‌طور پرداخت نمایم؟ شما می بایست هزینه روادید را هم زمان با درخواست روادید پرداخت کنید .این هزینه غیر قابل رجوع و برگشت می‌باشد حتی در حالتی که درخواستتان رد شود .اینترنت تارنما سازمان مهاجرتی که میخواهید درخواستتان را به آن بفرستید مطالعه نموده تا از وضعیت مو جود جهت پرداخت هزینه باخبر گردید .


ویزای
تحصیلی اینجانب تا چه زمانی دارای اعتبار است؟ این روادید تا آخر زمان تحصیلتان معتبر می باشد .در حالتی که بازه مدت این ویزا را بخواهید عمده فرمائید بایستی درخواستی را مبنی بر تغییر تحول وضعیتتان و یا تمدید اقامتتان در کانادا به سازمان هجرت و شهروندی بفرستید .

اینجانب شهروند کشوری هستم،اما در مرزو بوم دیگری برای بازه طولانی معاش می کنم .آیا
باید از مرز و بوم خودم برای ویزای تحصیلی اقدام کنم یا از کشوری که در آن زندگی میکنم؟
شما می‌توانید برای ویزای تحصیلی از کشوری که در آن زندگی میکنید ،یا از کشوری که شهروند آن می باشید یا این که کشوری که قانونا مقیم آن می باشید مبادرت کنید .


آیا
لازم میباشد که روادیدِ تحصیلی را تمدید کنم؟ مورخ انقضای ویزای تحصیلی متفاوت می باشد .معمولا این ویزاها تا نقطه پايان دوره تحصیلی اعتبار دارا‌هستند .جهت تمدید روادیدِ تحصیلی شما باید پاسپورت دارای اعتبار و در فیس نیاز CAQ (جهت تحصیل در کبک) معتبر داشته باشید .دانشجوها می بایست دو تا سه ماه قبلی از انقضای ویزای تحصیلی جهت تمدید آن اقدام نمایند .

سوال جواب های نصیب دریافت ویزای دانشجویی دارنده بخشهای متفاوتی هست که یکی از آنها فعالیت هم زمان با تحصیل در کانادا است . البته ما در مقاله ای ذیل عنوان ” فعالیت در کنار علم آموزی در کانادا ” به این مورد پرداختیم ولی در این بخش به سوال های این مسئله پاسخ می دهیم .





:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: